Kasetony reklamowe, podobnie, jak billboardy czy bannery, są rodzajem reklamy zewnętrznej, trafiającej do dużej grupy potencjalnych klientów. Kasetony mogą być jednostronne lub dwustronne. Zaletami kasetonów podświetlanych są ich dobra widzialność po zmroku oraz stosunkowo niska cena. Wybierając sposób promocji naszego przedsiębiorstwa nie powinniśmy jednak ograniczać się tylko do reklamy wizualnej. Dobrym uzupełnieniem jest reklama internetowa, trafiająca do równie dużej grupy zainteresowanych.
Kategorie
Tagi wpisu
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii
Cyberteam Sp. z o.o. »
Szczegóły
10 01 2011
Agencja interaktywna »
Szczegóły
27 10 2011
Agencja interaktywna Wrocław »
Szczegóły
12 01 2012
Strony internetowe »
Szczegóły
06 04 2012
Podpis elektroniczny »
Szczegóły
15 05 2013
Serwerownia »
Szczegóły
22 09 2014
PROOF CYFROWY USŁUGI IT »
Szczegóły
28 04 2015
Gabloty informacyjne Warszawa »
Szczegóły
28 05 2019